søndag den 21. februar 2016

Fredag samt weekenden d. 20 + 21/2-2016

Line M
Fredag efter undervisning satte vi os sammen i gruppen, for at diskutere hvor langt vi hver især var kommet og hvad vi ville arbejde videre med. Vi aftalte også hvornår vi skulle mødes i uge 8. Vi endte med at aftale at mødes tirsdag og torsdag og samtidig også have en vejledningstime tirsdag eftermiddag.
Lørdag bød desværre på en maveinfluenza for mit vedkomne, så der blev ikke lavet det helt store ifh til casen.
Søndag, hvilket vil sige idag, har jeg siddet og skrevet på et blogindlæg, som handler om samfundets opstilling af normer og hvordan folk, som for eksempel Marie, som ikke passer ind i dem bliver sociale afvigere. Jeg synes egentlig at teksten er blevet ret god, men jeg kan så også blive i tvivl om det i bund og grund er noget vås, som jeg skriver ... Nu ligger jeg teksten fra mig og kigger på den imorgen, når jeg vågner efter min nattevagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar