mandag den 22. februar 2016

mandag d. 22. februar

Line S
Jeg havde en idé om at skulle til at skrive et stykke om Livskvalitet iht. Maria. Det er kun blevet nogle linjer, da jeg synes det ellers bevæger sig langt udenfor emnet og det bliver for stort et afsnit ift. casen. Yderligere har jeg ikke kunne finde nogen referencer ift. emnet i vores nuværende/tidligere pensum og det er derfor med egne ord.
Jeg har ikke sat mine, hvad jeg synes, færdige blogindlæg ind i bloggen. Grunden er, at jeg jo skriver både om Hanne og Maria i en og samme gryde, så jeg vil gerne have Jeres mening til hvor i tænker indlæggene høre hjemme. De fylder ca. 2,5 A4 side på computeren, håber det er passende længde?
God arbejdslyst tøser - vi ses i morgen.
--- Ny opdatering 15 min senere. Jeg har lagt mine blogindlæg, alle som en, ind under Hanne. Så må vi se i morgen om i er enige i placeringen ;)

Ditte
Jeg har i dag skrevet lidt om Benner og Wrubel, lidt om Empowerment og Anton Antonvskys sundhedstænkning. Jeg har skrevet det jeg allerede havde lavet om så det virker til at være Claus, der har skrevet det
Jeg har endnu ikke lagt mine skrevne ting ind på bloggen da jeg ikke er helt sikker med nogle referencer men regner med at gruppen kan hjælp med dette når vi mødes på skolen i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar