onsdag den 17. februar 2016

Dagbog for tirsdag d. 16. Februar

Line M
Jeg sidder med benene oppe tætomslynget af et tæppe og varm kaffe i koppen. klokken er 23:30. Jeg er lige mødt ind på min vågne nattevagt og skal til at arbejde videre på Marie. Jeg føler mig meget overvældet af alle mine tanker omkring hendes position i samfundet, hvordan jeg ser på personer som Marie, hvordan det er at være i en familie, når det ene barn har Downs syndrom og hvad er Downs i det hele taget for en størrelse. Mine tanker farer i tusind forskellige retninger.
Jeg bestemmer mig for at skrive lidt generelt om marie, hvor jeg også kommer ind på hendes genetiske lidelse. Jeg skriver også et indlæg om hvordan det er at være en familie, hvor det ene barn har Downs og hvilken opgave det er, da det kræver enormt meget energi fra familien. Mine tanker derom er bygget på at jeg havde set en film om en familie, som blev interviewet til en faglig hjemmeside omkring Downs Syndrom men også hvordan jeg antyder at vores Familien Larsen formår at have en hverdag, når deres datter har Downs og hvilke udfordringer de står overfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar